رابطه رنگ لباس و نوع ارایش
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان javdane و آدرس javdane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 75
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 11
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 18
:: بازدید سال : 1208
:: بازدید کلی : 5012
رابطه رنگ لباس و نوع ارایش

چه رنگ آرایشی به رنگ لباستان می آید؟
هنگام لباس پوشیدن یا آرایش کردن یا رنگ کردن موهایتان رنگها را چگونه انتخاب می‌کنید؟ این نوشتار به شما کمک می‌کند تناسبهای رنگی را بهتر بشناسید تا خوشپوشتر و زیباتر به نظر برسید.

آرایش مخصوص لباس سفید
اگر رنگ لباس شما سفید است، رنگ کرم پودری که انتخاب می کنید باید آن اندازه روشن و سفید نباشد که همرنگ شال یا لباستان شود. اگر رنگ لباس شما سفید است، می توانید از کرم پودر همرنگ صورت (ترجیحا صورتی)، رژ قرمز یا صورتی براق، رژگونه ی صورتی، و سایه ی خاکستری تیره در گوشه ی خارجی چشم و سفید یا نقره ای براق در گوشه ی داخلی چشم استفاده کنید. البته اگر پوست شما خیلی سفید و روشن است از کرم پودری که یک درجه تیره تر از رنگ پوستتان هست استفاده کنید.

آرایش مخصوص رنگ کرم
کرم رنگی است که معمولا با قهوه ای هماهنگ می شود. بنابراین آرایش شما هم باید مایل به رنگ قهوه ای باشد. به همین خاطر از رژ لب قهوه ای، رژ گونه ی قهوه ای ملایم، سایه ی زرد و قهوه ای، زرد برای گوشه های داخلی چشم و قهوه ای برای گوشه های خارجی چشم و کرم پودر رنگ روشن می توانید استفاده کنید.

آرایش مخصوص لباس زرد
اگر رنگ لباس شما زرد است، برای اینکه صورتتان جلوه ی بیشتری داشته باشد،از کرم پودر روشن استفاده کنید. رژ گونه و رژ لب قهوه ای رنگ و سایه ی زرد و قهوه ای، زرد برای گوشه های داخلی چشم و قهوه ای برای گوشه های خارجی چشم، بسیار مناسب می باشد. اگر رنگ لباس شما زرد ملایم است و رنگ صورت شما هم سفید است می توانید از کرم پودر صورتی استفاده کرده، رژلب و رژگونه ی قهوه ای تیره و سایه ی زرد و قهوه ای را نیز به کار ببرید.

نکته مهم: اگر رنگ پوست صورت شما زرد است، از پوشیدن رنگ زرد خودداری کنید، زیرا پوشیدن این رنگ شما را خسته و بیمار نشان می دهد.

آرایش مخصوص لباس آبی
آرایشی برای لباس رنگ آبی به کار می برید هم بنا به تونالیته ی آن متفاوت است. اگر رنگ آبی لباس شما تیره یا سرمه ای است، از کرم پودر روشن تر از رنگ صورت، رژ لب صورتی براق، رژ گونه صورتی یا قرمز کمرنگ و سایه ی آبی کمرنگ استفاده کنید. برای گوشه های چشم می توانید رنگ آبی تیره به کار ببرید.

اگر آبی لباستان کمرنگ یا اصطلاحا آبی آسمانی است، از کرم پودر همرنگ صورت، رژ لب صورتی پر رنگ و براق یا هلویی، رژ گونه صورتی یا قرمز و سایه ی آبی آسمانی در گوشه های داخلی چشم و آبی تیره از وسط پلک تا گوشه های خارجی چشم استفاده کنید.

آرایش مخصوص لباس سبز
آرایش که برای لباس سبز به کار می برید بسته به تونالیته ی سبز لباستان (تندی رنگ سبز که در لباستان هست) فرق می کند. اگر لباس شما سبز تیره یا اصطلاحا سبز لجنی است، کرم پودرتان باید یک درجه روشن تر از رنگ صورت، رژ لب نارنجی روشن یا قهوه ای روشن، رژ گونه ی آجری روشن و سایه سبز کمرنگ باشد، و برای گوشه های چشم هم از سایه یشمی استفاده کنید.

حال اگر رنگ سبز روشن یا اصلاحا سبز چمنی است، از کرم پودر همرنگ صورت، رژ لب قهوه ای، رژ گونه ی آجری کمی تیره و سایه ی سبز پررنگ استفاده کنید.

آرایش مخصوص لباس بنفش
بنفش هم بسته به اینکه پر رنگ باشد یا کمرنگ آرایشی متفاوت دارد. بنفش رنگی خاص هست که در آرایش آن باید دقت زیادی شود اگر رنگ بنفش لباس شما تند است، از کرم پودر روشن تر از رنگ صورت، رژ لب بنفش ملایم و در عین حال براق، رژ گونه ی قهوه ای یا قرمز ملایم و سایه های خاکستری و زیتونی در گوشه ای داخلی چشم و سایه ی بنفش تیره در گوشه های خارجی چشم می توانید استفاده کنید.

اگر رنگ لباس شما بنفش کمرنگ است،از کرم پودر همرنگ صورت، رژ گونه ی قهوه ای روشن یا قرمز کمرنگ، رژ لب بنفش پر رنگ براق و سایه های خاکستری در گوشه های داخلی چشم و سایه ی بنفش ملایم در گوشه های خارجی چشم می توانید استفاده کنید.

آرایش مخصوص لباس صورتی
آرایش رنگ صورتی به نظر راحت ترین آرایش می آید و همین طور هم هست. اگر لباس شما صورتی است از کرم پودر همرنگ صورت یا حتی یک درجه تیره تر، رژ گونه ی صورتی ملایم، رژ لب صورتی براق یا قرمز براق و سایه های خاکستری، آبی تیره یا صورتی استفاده کنید. گوشه های داخلی چشم را رنگ خاکستری یا صورتی ملایم زده و برای گوشه های داخلی از رنگ آبی تیره یا صورتی تیره اسفاده کنید.

آرایش مخصوص لباس قرمز
اگر رنگ لباس شما قرمز است، باید هنگام آرایش کمی دقت و ظرافت به کار ببرید. اگر قرمز تندی به تن کرده اید، از کرم پودر روشن، رژ گونه ی صورتی تند یا قرمز، رژ لب قرمز مات و سایه های خاکستری و قرمز استفاده کنید. از رنگ خاکستری سایه برای وسط پلک بالای چشم تا گوشه های خارجی چشم اسفاده کرده، گوشه های داخلی را رنگ خاکستری ملایم یا نقره ای زده و کمی رنگ قرمز ملایم به قسمت میانی پلک یا قسمت میانی سایه بزنید.

آرایش مخصوص لباس زرشکی
زرشکی رنگی است که معمولا کمی صورت را رنگ پریده و افسرده نشان می دهد. پس برای پیش نیامدن چنین حالتی، آرایش شما باید به سمت رنگ های شاد و زنده و براق برود. بنابراین از کرم پودر یک درجه روشن تر از رنگ پوست خودتان، رژ های صورتی ملایم و براق، رژ گونه قرمز ملایم تا صورتی و سایه های خاکستری صورتی، خاکستری برای گوشه داخلی تا وسط پلک، صورتی از وسط پلک تا گوشه ی خارجی چشم استفاده کنید.

آرایش مخصوص لباس قهوه ای
از آنجا که رنگ قهوه ای خود سایه ای بر روی صورت شما می اندازد، بهترین آرایش که می توانید داشته باشید عبارت است از کرم پودر یک درجه روشن تر از رنگ پوست خودتان، رژ گونه و رژ قهوه ای برای گوشه های خارجی و خط چشم قهوه ای برای روز، خط چشم سیاه برای شب.

آرایش مخصوص لباس مشکی
به این رنگ لباس هر نوع آرایش برازنده است. می توانید از کرم پودر روشن، رژ قرمز یا صورتی مات، رژ گونه صورتی و سایه ی خاکستری تیره در گوشه های خارجی چشم و نقره ای یا خاکستری ملایم در گوشه های داخلی چشم استفاده کنید.

منبع:givatak.com



تعداد بازدید از این مطلب: 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : admin
تاریخ : شنبه 1 دی 1397
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید